זה שיר של ההורים שלי (המשותף שלהם.), השיר היה בחתונה שלהם, אבאשלי מקדיש את השיר לאמא וההפך.
הם כבר 26 שנה ביחד ועד היום שומעים את השיר .
אנא בעשקק
490 צפיות
+ עוד
0 תגובות
המלצות יומיות של אמנים, אנשי רוח ואישי ציבור על מוזיקה שתעשה לכם את היום.


